Jeśli chcemy, aby nasza firma wyrobiła sobie odpowiednią renomę, będziemy potrzebować umiejętnej reklamy. Jak wiadomo, jedną z najbardziej podstawowych form marketingu są różnego rodzaju wizytówki, ogłoszenia czy banery reklamowe. Tego rodzaju reklama, chociaż najbardziej prosta, bardzo często bywa również najbardziej skuteczna. Jest tylko jedna najważniejsza zasada, o której musimy pamiętać, a mianowicie: aby banery lub lub slogany reklamowe, mające promować nasz biznes, robiły naprawdę dobre wrażenie, to znaczy, aby osiągały taki rezultat, jakiego oczekujemy, muszą cechować się odpowiednią jakością wykonania. Tutaj pojawia się problem związany z wyborem odpowiedniej firmy, firmy, która będzie w stanie zagwarantować nam odpowiednio wysoki standard świadczonych przez siebie usług, takich jak na przykład frezowanie mdf. Oczywiście, nie sposób udzielić jakichś uniwersalnych wskazówek, które miałyby zastosowanie w każdej sytuacji i które w każdym wypadku pozwalałyby nam niezawodnie wybrać odpowiednie rozwiązania.
Wydaje się jednak, że można sformułować kilka najbardziej ogólnych zasad, dzięki którym będziemy mogli zminimalizować ryzyko przykrej wpadki do naprawdę znikomych rozmiarów. Na co więc przede wszystkim powinniśmy zwracać uwagę i co powinno być dla nas najbardziej istotne, kiedy szukamy firmy świadczącej jakościowe usługi w zakresie takich rozwiązań, jak na przykład szeroko rozumiane frezowanie? Wydaje się, że najważniejszym czynnikiem, jaki można tutaj wymienić, jest szeroko rozumiana renoma, czyli inaczej mówiąc po prostu opinia, jaką dana firma lub przedsiębiorstwo cieszy się wśród klientów, którzy mieli okazję korzystać z jej usług. Nie trzeba przecież nikomu tłumaczyć, że dobra opinia nie jest czymś, co bierze się znikąd, tylko stanowi prostą konsekwencję zadowolenia i wysokiej oceny ze strony klientów. Jeśli zaś szukamy czegoś, co stanowi najpewniejszą gwarancję, że dana firmya świadczy usługi cechujące się wysokim standardem jeśli chodzi o jakość wykonania, to wydaje się, że nie znajdziemy bardziej wiarygodnego wskaźnika, niż właśnie opinia byłych klientów tej firmy.